Nesta bitácora compartiremos todo o que o alumando do CEIP Pedro Barrié de la Maza descubra sobre o tempo atmosférico e o clima ao longo deste curso 2019/2020.
Convidámosvos a seguirnos nesta aventura!
A lenda do arco da vella
Publicado por
Lucía
Na aula de 5º estivemos traballando as lendas. Neste pequeno vídeo, contámosvos unha pequena historia sobre o arco da vella. Ten unha mensaxe moi fermosa para un día coma hoxe: 30 de xaneiro.
Bos días rapaces e rapazas! Esta vez, e para rematar o curso, propoño unha actividade de experimentación coa auga. Trátase de buscar obxectos pequenos (flores, botóns, pedras...) e metelas en cubiteiras de xeo (vasiños, botellas, ou que teñades por ahí). Despois poñedes auga nas cubiteiras e as metedes no conxelador. Debemos esperar até que a auga pase de líquida a sólida (é dicir, sea un cubiño de xeo). A continuación temos varias formas de xogo: 1. Xogar a desfacer o xeo de diversas formas (dándolle calor, dándolle golpeciños, etc.). 2. Xogar con máis persoas a ver quen é o primeiro/a que descubre o tesouro que conteñe. Espero que vos guste moito. Unha aperta enorme!
Boas a todas e todos! Hoxe déixovos un xogo novo para que fagades na casa e pasedes mellor estes días. É... "espazo do tempo" ou "taboleiro atmosférico", que nos permite mover todo o esqueleto! lanzo os dado e vendo o que me sae, vou poñendo cada parte de corpo na casilla que corresponde. No vídeo, cóntovos como se xoga e aquí abaixo amoso os pasos a seguir para facelo. 1. Facer o cubo con papel ou cartón coa axuda da regra, papel e lapis (cada cuadriño debe medir 5 centímetros por cada lado). 2. Debuxamos en cada cara o que máis nos guste (eu elexín os fenómenos atmosféricos, que xa nos presentou Ra nas actividades anteriores). 3. Coloreamos e recortamos pola liña. 4. Dobramos polas liñas que están entre debuxo e debuxo. 5. Botamos pegamento nas pestanas. 6. Xa temos o primeiro dado rematado! 7. Agora facemos o taboleiro, cómo? facendo os mesmos debuxos do dado noutro papel para logo poñelos no chan. Por exemplo pode quedar así:
Comentarios
Publicar un comentario