Nesta bitácora compartiremos todo o que o alumando do CEIP Pedro Barrié de la Maza descubra sobre o tempo atmosférico e o clima ao longo deste curso 2019/2020.
Convidámosvos a seguirnos nesta aventura!
No primeiro trimestre, os alumnos de 4ºC fixeron un agamógrafo, que é un tipo de arte óptico. Primeiro colorearon a imaxe dunha árbore nun folio que posteriormente dobraron en zig-zag. Dependendo da posición dende a que se mire a árbore representa o verán ou o outono , aparecendo elementos ocultos.
Este sinxelo traballo de investigación e concienciación fixérono os alumnos de 5B nas súas casas. O obxectivo é que mediante dúas actividades os alumnos se informen do tipo de clima xunto coas súas características dun lugar elixido por eles así como do tempo metereolóxico en tres dias consecutivos. Aprovéitase tamén para ubicar ese lugar no mapa e comentar diferentes datos sobre esa vila, cidade ou província. Por último, recordamos brevemente o que xa temos comentado durante o curso respecto ó cambio climático. A continuación están as pautas de cada actividade e un exemplo. ACTIVIDADE 1: “Busco información e analizo o tempo de……….” Escolle un sitio de España: Pode ser unha vila, cidade, comarca, provincia.. O que ti queiras. Realiza con ese lugar as seguintes actividades: 1. Debuxa un mapa de España en tamaño pequeno sin calcar e colorea ou indica nél o lugar que escolliches 2. Comenta brevemente onde está ubicado ese lugar e algunha información ou característica q...
O alumnado de 6ºA ten como rutina mirar as predicións meteorolóxicas para o seu concello. Cada día os dous encargados/as da clase son os responsable de buscar na páxina web de meteogalicia ( https://www.meteogalicia.gal/web/inicio.action ) o tempo que fai no seu concello (Sada). Para elo, un encárgase de buscar en internet os datos e o outro de anotalos no noso panel. Entre algúns dos datos que recollemos están: temperatura máxima, temperatura mínima, aviso de alerta, estado do ceo, vento... A continuación amosámosvos unhas fotos da nosa rutina:
Comentarios
Publicar un comentario